NOWOŚĆ!!! – zarządzaj swoją rezerwacją na lot.com

SP-LIF_0917Od dziś LOT daje swoim pasażerom możliwość samodzielnego dokonywania zmian w rezerwacji. Wystarczą trzy proste kroki! Możesz więc dowolnie zmieniać plany, a wydłużający się pobyt biznesowy przestaje być kłopotem.

LOT wprowadził kolejne udogodnienie dla wszystkich pasażerów, którzy chcą zarządzać swoją rezerwacją. Nowa funkcjonalność pozwala na wyszukanie nowego rejsu, czy ewentualne zmiany, w dowolnym terminie, nawet w dniu wylotu.

Na lot.com lub przez aplikację mobilną LOT-u można teraz zmieniać swoją rezerwację niezależnie, czy bilet została zakupiony online, przez call center, czy u agenta. Obowiązują natomiast ograniczenia związane z rodzajem taryfy, w jakiej pierwotnie był zakupiony.

Wystarczą trzy kroki! Pracownicy E-Commerce LOT-u wyjaśniają, jak to zrobić:

  1. Zaloguj się w „Moja rezerwacja” na lot.com używając numeru swojej rezerwacji oraz nazwiska. Pamiętaj, aby wybrać kraj i język, w jakim kupowałeś bilet. Jeśli jesteś zalogowany, możesz przejść od razu do swoich rezerwacji.
  2. W sekcji „Wybrany lot” kliknij opcję „Zmiana lotów” (Upewnij się, że warunki Twojej taryfy pozwalają na zmianę biletu). Na liście swoich rezerwacji wybierz lot, który chcesz zmienić oraz określ parametry nowego rejsu.
  • Nowy bilet możesz wyszukiwać w kategoriach: cena, rozkład, typ.
  • Możesz zmienić lot zarówno w jedną, jak i w obie strony.
  • Zmiana biletu w dniu wylotu, jest możliwa nawet do 6 godzin po rozpoczęciu rejsu
  • Możliwa jest zmiana biletów nawet dla 9 pasażerów
  1. Potwierdź naniesione zmiany. Zmiana taryfy na wyższą, wiąże się z wyrównaniem różnicy w cenie biletu. W przypadku taryfy restrykcyjnej, zostaniesz poproszony o dodatkową opłatę zgodnie z warunkami taryfy.

W ten sposób można zmieniać swoją rezerwację na wszystkich rejsach operacyjnych PLL LOT.

źrodło: informacja prasowa