Konkurs: Poznaj Near Zero Growth i wygraj z Michelin

Boeing 737 MAX fot. mat. prasowe
Boeing 737 MAX
fot. mat. prasowe

Pewnie niektórzy już zdążyli się przyzwyczaić, a pozostałym przypomnę: czasem na blogu pojawiają się różne natchnione prawdy objawione:) Dzisiaj na przykład będzie taka: każdy samolot ma koła. LOL!!!;) A na kołach dobrze by było, żeby znajdowały się opony bo dzięki temu lądowanie jest znacznie przyjemniejsze dla wszystkich. Już dawno temu prosty test przyziemienia podwoziem „ubranym” w oponę i „gołym” dał tak różne od siebie i jednocześnie przekonujące efekty, że od tamtej pory nikt nie próbuje wyników tego doświadczenia podważać:)

Jednym z producentów, który dostarcza opony dla przemysłu lotniczego, jest powszechnie znana firma Michelin. Ponieważ Boeing 737 MAX to klasyka samolotów pasażerskich, a Michelin to klasyka opon, coś musiało z tego miksu wyjść:)

YouTube Preview Image

Dlatego nowe wersje Boeinga 737, najlepiej sprzedającego się samolotu pasażerskiego w historii, będą fabrycznie wyposażone w opony Michelin. Francuski koncern opracuje dla Boeinga 737 MAX 7 i 737 MAX 8 nowe opony radialne wykorzystujące innowacyjną technologię Near Zero Growth (NZG).

Stworzona przez Michelin technologia Near Zero Growth (NZG) wydłuża żywotność opony dzięki zastosowaniu ultra wytrzymałego kordu kompozytowego wykonanego z nylonu oraz włókien aramidowych. Dzięki takiemu rozwiązaniu opony są bardziej odporne na uszkodzenia. Zwiększona pod względem ścieralności wytrzymałość bieżnika umożliwia rzadszą wymianę opon, a tym samym pozwala zredukować koszty.

Nowe opony Michelin zostaną opracowane specjalnie dla modeli Boeingów, które zaczną być wykorzystywane przez linie lotnicze w 2017 roku.

Zastosowanie technologii NZG w oponach lotniczych Michelin zapewnia:

  • o 50 proc. większą odporność na uszkodzenia spowodowane przez ciała obce, co podnosi żywotność bieżnika,
  • o 20 proc. mniejszą masę w porównaniu z oponami diagonalnymi, co wpływa na ograniczenie zużycia paliwa,
  • o 100 proc. większą żywotność w porównaniu z oponami diagonalnymi, co ogranicza czas niezbędny do serwisowania samolotu.

Pora na anonsowany konkurs:

Wiemy już, że Michelin miażdży nową technologią, dlatego chcemy dać Wam szansę na wygranie drobnych upominków od firmy. Akcja kierowana jest do spostrzegawczych, a skoro czytasz w tym miejscu, to należysz do tego właśnie grona:)

Nagrody:
– główna: dwa Zielone Przewodniki Michelin (Lizbona + Wyspy greckie) oraz zacny kubas Michelin
– 3 nagrody pocieszenia: zacny kubas Michelin + równie zacny brelok do kluczy

Nagroda główna
Nagroda główna
Nagrody pocieszenia
Nagrody pocieszenia

Regulamin: Wygrywają 4 poprawne odpowiedzi nadesłane w prywatnej wiadomości przez fanpage RUNWAY 37 – YOeLL:
– pierwsza – nagrodę główną
– trzecia, piąta i ostatnia nadesłana – nagrody pocieszenia

Pytanie konkursowe: „W jednym z ujęć powyższego filmu pokazany jest samolot, na którego przedniej goleni podwozia umieszczono cały REG, co jest rzadkością. Podaj alternatywny REG, jaki zamieszczony jest na tym samolocie, producenta i model samolotu, do którego opony dostarczył Michelin, oraz dla jakiego przewoźnika operuje.”

Ważne: Odpowiedzi tylko z REGiem podanym na filmie będą traktowane jako błędne.

Termin nadsyłania odpowiedzi: do dnia 21 września 2014, godz. 19:00.

Lista szczęśliwców zostanie opublikowana w tym poście, dnia 21 września 2014r. w godzinach 21:00-22:00.

Powodzenia:)

EDIT:

Zwycięzcami są:
– nagroda główna: Darek C.
– nagrody pocieszenia: Hubert S., Sylwek T. i Robert K.
Skontaktuję się z Wami przez FB celem ustalenia wysyłki nagród.

Gratulacje:)

P.S. Konkurs okazał się trudniejszy niż zakładałem.

PARTNEREM WPISU JEST FIRMA

Michelin